Select Language اس ام اس هاس ارسالی شمابه سایت...
کلبه محبت

 

قاصدک حرف دلم را تو فقط می دانی،نامه عاشقیم را تو فقط می خوانی،قاصدک هیج کس با من نیست،همه رفتند تو چرا می مانی؟

فرستنده : saber77

 

آنقدر خانه ی دلم تنــــــــــها ماند،
که اینک ...
عنکبوت ها هم، در آن تار تنیــــــــده اند.

فرستنده : سمانه

 

اشک هایم بویه تو را می دهند چون به خاطره غمه فراغ تو ریخته شده اند

فرستنده : barbad

 

رؤياهايم نيز با من غريبه شده اند ... هروقت سراغشان را ميكيرم خيالى بودنشان را به رخم ميكشند‏!‏

فرستنده : lovesick

 

وفاداری ؟ خدا بیامرزتش !
صداقت ؟ یادش گرامی باد !
غیرت ؟ به احترامش چند لحظه سکوت !
معرفت ؟ یابنده پاداش می گیرد !

فرستنده : mohammad-sadeq

 

دهان تنهائیم آب می افتد
برای یک قطره بودنت !

فرستنده : I=∅

 

گاهی دوست دارم تو باشی و من همین تنهایی نمیدانی چه عالمی دارد

فرستنده : علی صنعت

 

 

چقدر سخته گوشیت یعالمه میس کال داشته باشه اما هیچ کدوم از طرف اون کسی نباشه که منتظرشی...

فرستنده : mari tanha

 

روزگاریست که عادت شده ایم
از سر تکرار ،محبت شده ایم

فرستنده : مصطفی

 

عادت این قبیله این است،
دور آتشی که میسوزی، می رقصند...
دستت را بده تا از آتش بگذریم
آنها که سوختند همه تنها بودند....!

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه

 

سخــت است ببـــآزی
تمــآمـِ احـسآسِ پآکــَت را
و هنــــوز نفهمـیده بآشی
اصلــــا دوستـــَت دآشــت؟؟؟!!!

فرستنده : ❤ fe3ghely ❤

 

او رفت و من در حسرت نگاهی پر راز ماندم ماندم تا بیاید و پاسخ دهد چرا چرا تنهایم گذاشت در حسرت پرسیدن این سوال هم ماندم

فرستنده : کوثر

 

زمان هیچ وقت دردی را دوا نمیکند
این خود ما هستیم که
به درد عادت میکنیم...

فرستنده : Ali Asghar

 

خواستم بهت چيزي نگم،تا با چشام خواهش كنم،درا رو بستم روت تا احساس آرامش كنم،باور نميكنم ولي انگار غرور من شكست،ميخواي بري، ، ،اسرار من بي فايده ست..

فرستنده : 09369xxx811

 

گاهــــــی مجبـــور ی برای راحــــت کــــردن خیــــال دیگـــــران
خـــود را خوشحـــــــال نشان بــــدی
ولـــــی چه حیــــف که درونـــــت غوغـــــــاست

فرستنده : hamid11

 

قاصدک حرف دلم را تو فقط می دانی،نامه عاشقیم را تو فقط می خوانی،قاصدک هیج کس با من نیست،همه رفتند تو چرا می مانی؟

فرستنده : saber77

 

آنقدر خانه ی دلم تنــــــــــها ماند،
که اینک ...
عنکبوت ها هم، در آن تار تنیــــــــده اند.

فرستنده : سمانه

 

اشک هایم بویه تو را می دهند چون به خاطره غمه فراغ تو ریخته شده اند

فرستنده : barbad

 

رؤياهايم نيز با من غريبه شده اند ... هروقت سراغشان را ميكيرم خيالى بودنشان را به رخم ميكشند‏!‏

فرستنده : lovesick

 

وفاداری ؟ خدا بیامرزتش !
صداقت ؟ یادش گرامی باد !
غیرت ؟ به احترامش چند لحظه سکوت !
معرفت ؟ یابنده پاداش می گیرد !

فرستنده : mohammad-sadeq

 

دهان تنهائیم آب می افتد
برای یک قطره بودنت !

فرستنده : I=∅

 

گاهی دوست دارم تو باشی و من همین تنهایی نمیدانی چه عالمی دارد

فرستنده : علی صنعت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دوستان منتظرنظرات خوبتون هستم...



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام